مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-05فرهنگي

افتتاح فاز دوم پردیس هنر/ افزودن دو سالن به سالن های نمایشی شهر اصفهان


رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه 6 شهرداری اصفهان از افتتاح فاز دوم پردیس هنر و افزوده شدن دو سالن به سالن های شهر اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه 6 شهرداری اصفهان از افتتاح فاز دوم پردیس هنر و افزوده شدن دو سالن به سالن های شهر اصفهان خبر داد.

حمید جعفرزاده در گفتگو با ایسنا و با بیان اینکه با بیان اینکه آیین افتتاح فاز دوم پردیس هنر فردا 17 بهمن ماه و به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود، گفت: پیش از این، فاز نخست مجموعه پردیس هنر شامل آمفی تئاتر روباز با ظرفیت 3500 در سال 1397 صندلی افتتاح شده بود و امسال نیز فاز دوم آن شامل دو سالن نمایش با ظرفیت 180 نفر، اتاق تمرین نمایش، اتاق گریم و آکساسوآر، همراه با یک گالری هنری در مساحت 1100 متر افتتاح خواهدشد.

رییس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه 6 شهرداری اصفهان افزود: این مجموعه هنری که در خیابان آبشار سوم احداث شده است، با هزینه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

او تصریح کرد: صندلی های سالن های نمایش، متحرک بوده و امکان چند سویه شدن سالن به فراخور نمایش در این سالن ها وجود دارد.

جعفر زاده اضافه کرد: تجهیزات نور و صوت سالن های نمایش از جدیدترین و بروزترین تجهیزات نمایشی است و هم زمان اجرای دو نمایش در مجموعه امکان پذیر است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح فاز دوم پردیس هنر/ افزودن دو سالن به سالن های نمایشی شهر اصفهان

افتتاح فاز دوم پردیس هنر/ افزودن دو سالن به سالن های نمایشی شهر اصفهان