مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:552023-02-05پزشكي

وضعیت آبی در 5 شهرستان از شهرستان های هشت گانه سمنان


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از گسترش رنگ آبی در نقشه کرونایی استان سمنان در تازه ترین نقشه کرونایی کشور خبر داد.

- دکتر کامران قدس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر پنج شهرستان از شهرستان های هشتگانه این استان در وضعیت آبی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سرخه بعد از مدت ها از وضعیت نارجی خارج شده افزود: در حال حاضر سه شهرستان این استان در وضعیت زرد و مابقی در وضعیت عادی و یا آبی هستند.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: در حال حاضر و براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت سه شهرستان دامغان، سرخه و مهدیشهر در وضعیت زرد و یا نسبتا پر خطر هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در این استان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تانون بیش از 63 هزار بیمار با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در شهرستان های تحت پوشش این دانشگاه شناسایی شدند.

دکتر قدس از عموم شهروندان خواست: همچنان به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه و با تکمیل واکسیناسیون، مدافعان سلامت را در کنترل این همه گیری یاری دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: شمار موارد بستری در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه به کمتر از 15 نفر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آبی در 5 شهرستان از شهرستان های هشت گانه سمنان

وضعیت آبی در 5 شهرستان از شهرستان های هشت گانه سمنان