مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:402023-02-05سياسي

حزب الله لبنان: برای انتخاب رییس جمهور روی گفتگو و توافق حساب باز می کنیم


یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب برای انتخاب رییس جمهور روی خارج حساب باز نکرده بلکه بر نزدیک ترین و امن ترین راه حل که همان گفتگو و توافق است، - یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب برای انتخاب رییس جمهور روی خارج حساب باز نکرده بلکه بر نزدیک ترین و امن ترین راه حل که همان گفتگو و توافق است، حساب باز می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اظهار کرد: حزب الله مشتاق است هر اقدامی را که می تواند از مشکلات لبنانی ها بکاهد، در پیش بگیرد و تمام تلاش خود را برای تسریع در انتخاب رییس جمهور انجام می دهد زیرا نقطه آغاز درستی برای نجات کشور و توقف فروپاشی است.

قاووق تاکید کرد: ما برای انتخاب رییس جمهور به خارج متکی نیستیم بلکه بر روی نزدیک ترین و امن ترین راه حل که همان گفتگو و توافق است، حساب باز می کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در ادامه گفت: لبنان دیکته های خارجی را نه در موضوع رییس جمهور و نه دیگر مسایل نمی پذیرد و معادله تابستان سال 1982 تغییر کرده و معادله امروز اجازه دیکته و تحمیل رییس جمهور از کشورهای منطقه یا جهان را نمی دهد، تنها راه حل موجود تسریع در آغاز گفتگو برای رسیدن به توافقی لبنانی-لبنانی است و توافق نه امروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان: برای انتخاب رییس جمهور روی گفتگو و توافق حساب باز می کنیم

حزب الله لبنان: برای انتخاب رییس جمهور روی گفتگو و توافق حساب باز می کنیم