مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:262023-02-05بين الملل

صادرات گاز رژیم صهیونیستی به عربستان؛ خطرناک ترین طرح ولیعهد برای عادی سازی روابط


رسانه های عبری خطرناک ترین طرح ولیعهد عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از طریق پروژه صادرات گاز این رژیم از خاک مصر را فاش کردند.

- صادرات گاز رژیم صهیونیستی به عربستان؛ خطرناک ترین طرح ولیعهد برای عادی سازی روابط رسانه های عبری خطرناک ترین طرح ولیعهد عربستان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از طریق پروژه صادرات گاز این رژیم از خاک مصر را فاش کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه عبری زبان گلوبس نوشت، عربستان، مصر و رژیم صهیونیستی در حال بررسی پروژه مشترکی هستند تا گازی را که تل آویو از میادین مدیترانه استخراج می کند از طریق خاک مصر به عربستان منتقل کنند.

طبق این پروژه، خط لوله های گاز از خلیج عقبه وارد عربستان خواهد شد تا گاز رژیم صهیونیستی را به ریاض منتقل کند و به این ترتیب نیازهای انرژی عربستان پس از تکمیل پروژه شهر نیوم و دیگر پروژه های گردشگری تامین شود که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان قصد دارد در امتداد دریای سرخ و خلیج عقبه پیاده کند.

هر چند پروژه مورد بحث در مراحل ابتدایی قرار دارد؛ اما نشان دهنده همکاری مستحکم اقتصادی میان ریاض و تل آویو است.

بخصوص که قبلا هم طرح اولیه ای فاش شد که طبق آن صهیونیست ها اجازه دارند به عنوان گردشگر وارد دو جزیره تیران و صنافیر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات گاز رژیم صهیونیستی به عربستان؛ خطرناک ترین طرح ولیعهد برای عادی سازی روابط

صادرات گاز رژیم صهیونیستی به عربستان؛ خطرناک ترین طرح ولیعهد برای عادی سازی روابط