مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:202023-02-05سياسي

جنگ امروز دشمن از طریق فضای مجازی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر لزوم آگاه سازی جوانان نسبت به توطئه های دشمنان، گفت: جنگ امروز دشمن از طریق فضای مجازی است.

- آیت الله مصطفی علما در همایش روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه که امروز(16بهمن) با حضور استاندار و ائمه جمعه اهل سنت استان در روانسر برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه رجب و تقارن آن با دهه فجر گفت: از سفارشات امام راحل این بود که روحانیون دور هم باشند و گفت و گوهای درون مجلسی با هم داشته باشیم.

آیت الله علما با اشاره به رسالت مهم روحانیون در تنویر افکار جوانان اظهار داشت: باید برای نسل جوان تبیین کنیم که ایران در گذشته و حال در چه موقعیتی بوده و چگونه جایگاهی داشته است.

وی با بیان اینکه امروز ایران در اوج قدرت است، افزود: دشمنان خوب می دانند که نمی توانند در مقابل قدرت نظامی ما قد علم کنند، لذا از طرق مختلف سعی در ایجاد آشوب دارند.

باید توطئه های دشمنان در فضای مجازی را برای جوانان خود تشریح کنیم و اجازه ندهیم استکبار جهانی از معصومیت فرزندان ما سوء استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: جنگ امروز در فضای مجازی شروع شده، لذا باید جوانان خودمان را نسبت به این توطئه ها متوجه کنیم و نگذاریم این فرزندان عزیز ما فریب دروغ های فضای مجازی را بخورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ امروز دشمن از طریق فضای مجازی است

جنگ امروز دشمن از طریق فضای مجازی است