مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-05سياسي

ابطحی: عفو معترضین شکاف های پیش آمده را ترمیم می کند


یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که «نگاه های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه های محبت آمیز مطرح شود»، - یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این که نگاه های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه های محبت آمیز مطرح شود ، گفت: عفو معترضین می تواند شکاف ها و گسل های پیش آمده را ترمیم کند.

محمدعلی ابطحی در گفت وگو با ایسنا درباره تاثیرات موافقت رهبری با عفو و تخفیف مجازات متهمان و محکومان ناآرامی های اخیر کشور بر ترمیم گسل ها و شکاف های ایجاد شده، اظهار کرد: این عفو از این جهت اهمیت دارد که برای اولین بار به صورت رسمی اعلام شده آزادشدگان در ارتباطات با حوادث اخیر بوده اند و این موضوع کمتر سابقه داشته است که به صورت رسمی در مورد زندانیان امنیتی و سیاسی اعلام شود.

وی ادامه داد: این عفو می تواند گشایشی باشد برای فهم و شنیدن حرف معترضان و گشایشی باشد در امور سیاسی کشور زیرا کسانی که حرف آزادی آن ها مطرح شده است، کسانی هستند که به معنای واقعی به وضع موجود اعتراض و انتقاد داشته اند.

امیدوارم آزادی آن ها به معنای شنیده شدن صدای آن ها تلقی شود و نسبت به آینده هم تلاش شود که دیدگاه اعتراضی که براساس قانون اساسی یک امر پذیرفته شده است، بهتر شنیده و دید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی: عفو معترضین شکاف های پیش آمده را ترمیم می کند

ابطحی: عفو معترضین شکاف های پیش آمده را ترمیم می کند