مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:152023-02-05سياسي

باشگاه سلامت نوجوانان راه اندازی می شود


معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور از راه اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آرزو ذکایی فر معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تبیین و تشریح اقدامات و دستاوردها، گفت: سامانه داوطلبان و همیاران سلامت روانی اجتماعی با هدف ساماندهی جمعیت های همیاران سلامت روانی _ اجتماعی به منظور ترویج، ظرفیت سازی، آگاه سازی و ارتقا سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کشور راه اندازی شد.

معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور، ادامه داد: در حال حاضر 2 هزار و 780 جمعیت همیار سلامت اجتماعی و 711 پایگاه سلامت اجتماعی در کشور با حضور 2 هزار و 500 تسهیلگر اجتماعی فعالیت می کنند.

وی از راه اندازی باشگاه سلامت نوجوانان در محلات با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در سطح محلات از سال آینده خبر داد و گفت: چند سال از اجرای طرح مانا (مشارکت اجتماعی نوجوانان) با رویکرد همیاری و مشارکت اجتماعی نوجوانان با گروه سنی 15 تا 18 سال که علاوه بر ارتقا توانمندی همیاری جمعی نوجوانان به ارتقا عزت نفس و اعتماد به نفس، استقلال طلبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه سلامت نوجوانان راه اندازی می شود

باشگاه سلامت نوجوانان راه اندازی می شود