مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-05سياسي

راهیان نور بستری برای آگاه سازی آیندگان است


رییس آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه گفت: احساس هویت وافتخار دراردوهای راهیان نور زیاد است وراهیان نور،مدرسه عملی برای تربیت گام دومی ها وانقلابی ها وبستری برای آگاهی سازی آیندگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فاطمی زاده ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نسل جدید در جنگ قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه دشمن در این رابطه از هیچ کاری برای پیشبرد اهداف خود فروگذاری نمی کند، گفت: داشتن ظرافت های کاری در برقراری ارتباط و تربیت نسل جدید از ضروریات است.

فاطمی زاده اظهار داشت: تربیت دانش آموزان اخلاق مدار و در تراز نظام و انقلاب نیازمند کار اصولی و کارشناسی شده است و عدم ظرافت و اثربخشی در برگزاری برنامه ها موجب سردرگمی مخاطب و دانش آموزان می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش مهم ترین نهاد فرهنگ ساز در کشور است و برگزاری اردوهای راهیان نور مصداق بارز تحقق شعار رهبری است و هیچ نهادی مانند آموزش وپرورش نمی تواند در فرهنگ سازی و ترویج فرهنگ مؤثر باشد.

فاطمی زاده تصریح کرد: پیشرفت امروز ایران اسلامی، مرهون جانبازان، شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است و شهدا و ایثارگران بر گردن ما حق دارند و وظیفه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت با ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور بستری برای آگاه سازی آیندگان است

راهیان نور بستری برای آگاه سازی آیندگان است