مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-05سياسي

آسایش و آرامش خاطر بیماران غیر بومی حفظ شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با تاکید بر حفظ آسایش و آرامش بیماران غیر بومی در استان، بر ساخت همراه سرا برای همراه هان بیماران تاکید کرد.

- آیت الله محمدرضا ناصری امروز یکشنبه شانزدهم بهمن ماه در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار کرد: یزد هم اکنون به قطب پزشکی تبدیل شده و تا به حال توانسته رسم و نام خود را حفظ کند و باید برای حفظ این عنوان و حضور بیماران غیر بومی در استان بیش از پیش تلاش شود.

وی با اشاره به این که بررسی های انجام شده نشان می دهد بیمارانی غیربومی از یزد و برخورد پزشکان یزدی راضی هستند، تاکید کرد: باید آسایش، آرامش خاطر و اطمینان بیماران غیربومی حفظ شود.

امام جمعه افزود: بیماران غیر بومی برای رفت و برگشت به شهر خود مشکل دارند و به استاندار هم توصیه کرده ایم که وسیله حمل و نقل این افراد به خصوص قطار مهیا شود.

آیت الله ناصری اسکان بیماران را به عنوان مشکل دیگر این افراد عنوان کرد و ادامه داد: مکان اسکان و استراحت همراه بیماران توسط بیمارستان ها با ساخت همراه سرا با تعرفه پایین تامین شود.

وی یاداور شد: ساخت همراه سرا در کنار بیمارستان ها سبب می شود، بیماران مجبور نباشند در خیابان ها اسکان پیدا کنند و از سوء استفاده سودجویان نیز جلوگیری می‍شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش و آرامش خاطر بیماران غیر بومی حفظ شود

آسایش و آرامش خاطر بیماران غیر بومی حفظ شود