مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-05سياسي

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، با هدف تجمیع ظرفیت ها برگزار می گردد


شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در عرصه های مختلف صنعت گردشگری با حمایت معاونت علمی و فناوری از 18 تا 21 بهمن ماه برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری 18 تا 21 بهمن ماه سال 1401 برگزار می شود.

این رویداد هر ساله با هدف تجمیع ظرفیت های موثر صنعت گردشگری، استفاده بهینه از منابع موجود و ایجاد زمینه لازم برای حضور فعال بخش خصوصی به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان توسعه این صنعت برگزار می شود و همه فعالان این صنعت در آن حضور می یابند.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و توسط معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی برگزار می شود و محصولاتی در حوزه های مختلف انواع تجهیزات سفر نظیر وسایل کمپینگ، چمدان، باربند، چادر، تجهیزات روشنایی، کاروان و یدک کش ، انواع خودروهای مسافربر (اتوبوس، میدل باس، ون) ، انواع خدمات گردشگری الکترونیکی ، هتل ها و دهکده های توریستی ، صنایع دستی و هنری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، با هدف تجمیع ظرفیت ها برگزار می گردد

نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته، با هدف تجمیع ظرفیت ها برگزار می گردد