مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:552023-02-05سياسي

باید به سمت فهم و تدبر در قرآن کریم برویم


حجت الاسلام الهی زاده با تأکید بر اولویت مردمی سازی جریان قرآنی گفت:امروز به هیچ وجه نگاه حاکمیتی از بالا به پایین جواب نمی دهد و باید جهادی و مردمی وارد میدان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی تقی زاده رییس سازمان دارالقرآن الکریم در دیدار با حجت الاسلام الهی زاده با اشاره به شکل گیری مردمی جریان تدبر در سالیان گذشته این جریان را مصداق آیه وَ مَثَلُهُمْ فِی الْإِنْجیلِ کَزَرْعٍ أَخْرَجَ شَطْأَهُ فَآزَرَهُ فَاسْتَغْلَظَ دانست و اضافه کرد: امروز باید این جریان جان تازه ای بگیرد تا بخش انتهایی آیه فَاسْتَوی‏ عَلی‏ سُوقِهِ یُعْجِبُ الزُّرَّاعَ لِیَغیظَ بِهِمُ الْکُفَّار محقق شود.

وی با اشاره به ایجاد این فهم در بین همه قرآنیان کشور که باید به سمت فهم و تدبر در قرآن کریم برویم، تلاش های حجت الاسلام الهی زاده در این مسیر را بسیار راهبردی دانست و او را شخصیت مورد قبول از جانب همه جریان های تدبری کشور معرفی و اضافه کرد: مدیریت جریان تدبر که یک جریان علمی نیز محسوب می شود نیازمند جلوداری یک عالم وارسته است که مورد قبول همه جریان های تدبری نیز باشد که این امر آشکار و برجسته در شما وجود دارد.

رییس سازمان دارالقرآن تربیت مربیان و مدرسان شبکه تدبر در قرآن را یکی از کارهای اساسی دانست و از ایشان برای ایجاد این شبکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به سمت فهم و تدبر در قرآن کریم برویم

باید به سمت فهم و تدبر در قرآن کریم برویم