مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:502023-02-05اقتصادي

فارس مستعد تبدیل به هاب انرژی پاک در کشوراست


معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شیراز ضمن تاکید بر ظرفیت بی نظیر استان فارس در زمینه بهره برداری از انرژی خورشیدی و تبدیل شدن به هاب انرژی پاک در کشور گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شیراز اعلام کرد که امسال در مقایسه با سال قبل شاهد افزایش قابل توجه 70 درصدی تقاضا برای نصب پنلهای خورشیدی بوده ایم.

عزیزی ضمن تاکید بر ظرفیت بی نظیر استان فارس  در زمینه بهره برداری از انرژی خورشیدی و تبدیل شدن به هاب انرژی پاک در کشور گفت: امسال تا پایان سال دی ماه تعداد 803 درخواست برای احداث این نیروگاه ها به شرکت توزیع برق شیراز ارائه گردیده که تعداد 730 مورد رسیدگی شده و 350 درخواست تایید شده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق شیراز با ارائه آمار و ارقامی بیان داشت: تعداد 329 نیروگاه خورشیدی فعال مقیاس کوچک در سطح شهرستان شیراز فعال هستند که معادل 2.

6 مگاوات انرژی تولید می کنند.

عزیزی با تاکید بر این موضوع که شبکه توزیع برق آماده پذیرش تولیدات جدید را دارد، عنوان کرد: علت عدم تایید برخی از درخواست ها به مشکلات مالکیتی و مناسب نبودن فضای پبشنهادی،نداشتن استحکام لازم در محل نصب پنل و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس مستعد تبدیل به هاب انرژی پاک در کشوراست

فارس مستعد تبدیل به هاب انرژی پاک در کشوراست