مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:102023-02-05اجتماعي

افزایش سرعت وزش باد در اردبیل/بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید پیش بینی می شود.

- سیاوش محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: هواشناسی، طی امروز و فردا آسمان استان در بیشتر ساعات نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند تا نسبتاً شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه از عصر امروز و امشب در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بارش پراکنده نیز احتمال می رود، گفت: از بعدازظهر فردا و به ویژه در روز سه شنبه با تقویت کم فشار سطح زمین در منطقه، وزش باد در اغلب مناطق استان تشدید می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به نفوذ سامانه بارشی از عصر سه شنبه به استان افزود: بارش باران و برف در مناطقی از استان دور از انتظار نیست و همچنین از سه شنبه شب در اغلب مناطق مرکزی و جنوبی استان بارش برف گاهی توأم با کولاک برف پیش بینی می شود.

محمدی بیان کرد: از روز چهارشنبه با شمالی شدن جریانات جوی و نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، ضمن وزش باد خزری و کاهش دمای هوا، در بیشتر مناطق استان بارش به صورت برف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت وزش باد در اردبیل/بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود

افزایش سرعت وزش باد در اردبیل/بارش برف در ارتفاعات انتظار می رود