مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 14:052023-02-05سياسي

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تأمین می شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت به همت اعضای محترم شورا، مدیریت شهری و حمایت استاندار مترو کرج به صورت آزمایشی و غیر تجاری مسافر گیری خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی محمودآبادی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل در جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج از مسافر گیری مترو بصورت آزمایشی و غیر تجاری خبر داد و گفت:ذپیرو بیانات دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر کرج جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری با حضور اعضای محترم کارگروه،ناظرین سازمان،مشاورین کارگروه و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهری با محوریت رفع نواقص احتمالی و مسائل ایمنی از جمله موارد سیستم اعلام و اطفا حریق ،گیت کنترل و.

بررسی شد.

رحیمی اضافه کرد:با اذعان مدیرعامل و مشاورین فنی، برای راه اندازی آزمایشی و مسافر گیری غیر تجاری مترو کرج در طول دو ایستگاه آیت الله طالقانی و گلشهر بلامانع می باشد .

نایب رییس کمیسیون تلفیق در ادامه افزود: از گذشته نقدهایی به مترو کرج واردبود به طوری که اعلام افتتاح در اواخر شورای پنجم شده بود که با شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر با تلاش و همیاری همکارانم در پارلمان و مدیریت شهری به جهت حفظ و صیانت و امنیت شهروندان-مسافرین- موضوع مورد واکاوی فنی قرار گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تأمین می شود

اعتبار ادامه مسیر و رام قطار شهری کرج تأمین می شود