مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-05اقتصادي

افتتاح و راه اندازی 8 پروژه بهداشتی و درمانی دشتستان در دهه فجر


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از افتتاح و راه اندازی هشت پروژه بهداشتی و درمانی هم زمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

- ماریا خویش دوست در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در شهرستان دشتستان 22 پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان در حال احداث است که از این 22 پروژه، هشت پروژه آن در طی دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسند.

خویشدوست افزود: خانه بهداشت محمد جمالی، عطیبه، قراول خانه و آزمایشگاه شیمی آب پروژه های بخش بهداشت می باشند که با اعتباری معادل 46 میلیارد ریال از محل طرح محرومیت زدایی استانداری و شبکه بهداشت و درمان تأمین اعتبار شده اند.

وی همچنین تصریح کرد: همراه سرای خیر ساز، بخش اعصاب و روان زنان، بخش ناباروری زنان سطح 2 و درمانگاه عمومی اسکرین بیمارستان شهید گنجی برازجان از پروژه های بخش درمان هستند که با اعتباری معادل 103 میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت دشتستان و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به بهره برداری می رسند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با افتتاح و راه اندازی این هشت پروژه در ایام مبارک دهه فجر، علاوه بر نوسازی و تجهیز زیرساخت های بهداشت و درمان، سطح ارائه خدمات نیز ارتقا می یابد و مردم شهرستان می توانند خدمات خود را با تعرفه دولتی و با کمترین هزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و راه اندازی 8 پروژه بهداشتی و درمانی دشتستان در دهه فجر

افتتاح و راه اندازی 8 پروژه بهداشتی و درمانی دشتستان در دهه فجر