مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:502023-02-05سياسي

گام های مؤثر جهاد دانشگاهی در تامین امنیت غذایی کشور


تولید جنین ممتاز منجمد برای اصلاح نژاد گاوهای شیری و گوشتی، فناوری تولید چهار نوع بذر هیبرید سبزی و صیفی، کسب دانش فنی و تولید بچه ماهی سی بأس برای پرورش در قفس و تکثیر گاومیش های با خصوصیات ژنتیکی برتر و.

- .

از مهم ترین گام هایی جهاددانشگاهی برای حفظ امنیت غذایی کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر که امسال با شعار محوری ایـران اسـتـوار، 44 سـال افـتـخـار برگزار می شود، سبب شد تا در سلسله گزارش هایی به بررسی شاخص ترین و جدیدترین دستاوردهای محققان جهاددانشگاهی؛ این نهاده برآمده از انقلاب اسلامی پرداخته شود.

یکی از موارد مهم در بسیاری از جوامع موضوع امنیت غذایی است که سنگ بنای امنیت یک جامعه و عنصر اصلی سلامت فکری، روانی و جسمی بوده و در جهان پرآشوب امروز امنیت غذایی اساس امنیت ملی به شما می رود و به همین دلیل ارتقای امنیت غذایی و نیل به خودکفایی در محصولات اساسی نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.

این مهم مورد تاکید رهبر انقلاب نیز بوده است و ایشان در 14 دی ماه 1382 در دیدار جمعی از کشاورزان فرموده اند: امنیت غذایی برای کشوری بزرگ، پُرجمعیت و دارای هدف های بلند، بسیار مهم است؛ لذا بخش کشاورزی و دامداریِ ما یک بخش ویژه و استثنایی است و همه باید برای آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های مؤثر جهاد دانشگاهی در تامین امنیت غذایی کشور

گام های مؤثر جهاد دانشگاهی در تامین امنیت غذایی کشور