مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:452023-02-05حوادث

کشف 6 کیلو تریاک در دامغان/3 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پاکسازی محلات از معتادان در دست اقدام است، گفت: در این راستا حدود شش کیلو تریاک کشف و سه توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه یکی از اقدامات مؤثر پلیس استان برای مبارزه با مواد مخدر پاکسازی محلات از وجود معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر است، ابراز داشت: در قالب طرح های مختلف این مهم برای همه محلات مشکوک استان انجام و معتادان متجاهر به کمپ های ترک اعتیاد فرستاده می شوند.

وی ضمن بیان اینکه بر اساس همین مأموریت ذاتی پلیس مبنی بر مبارزه با سوداگران مرگ در پی گزارش فعالیت مواد فروشان در یکی از محلات جنوب دامغان موضوع در دست پیگیری قرار گرفت، افزود: اکیپی از پلیس دامغان مأمور رسیدگی به این پرونده شده و محله در تحت نظر گرفتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با هماهنگی قضایی محل فعالیت متهمان مورد شناسایی قرار گرفت، ابراز داشت: در نهایت با اخذ مجوزهای لازم مأموران وارد مخفیگاه متهمان شده و افراد را دستگیر کردند.

حسنی ضمن بیان اینکه طی بازرسی از این مخفیگاه پنج کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: طبق اعتراف متهمان آنها قصد جا به جایی این مواد را دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 کیلو تریاک در دامغان/3 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند

کشف 6 کیلو تریاک در دامغان/3 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند