مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:402023-02-05اجتماعي

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود/ احتمال جاری شدن سیل


مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود سامانه جدیدی بارشی به استان از فردا خبر داد و گفت: احتمال آب گرفتگی موقت معابر عمومی و جاری شدن روان آب محلی وجود دارد.

- فرج الله شکوهی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سامانه بارشی از دوشنبه شب در استان بوشهر فعال می شود و شاهد بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق، وزش باد، وزش تندباد لحظه ای در استان خواهیم بود.

وی با اشاره به فعالیت این سامانه تا آخر وقت سه شنبه بیان کرد: منطقه اثر این سامانه در سطح استان با تمرکز بر ارتفاعات شرقی و برخی نقاط شمالی و مرکزی استان بوشهر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از احتمال آب گرفتگی موقت معابر عمومی و جاری شدن روان آب محلی و خسارت به سازه های سبک و ناپایدار به دلیل وزش باد، خبر داد و اضافه کرد: احتمال خسارت به محصولات کشاورزی حساس به بارش باران وجود دارد.

وی بیان کرد: توصیه می شود که تمهیدات لازم برای کاهش خسارات احتمالی مد نظر ناشی از آب گرفتگی، رعد و برق، وزش باد، احتیاط در صعود به ارتفاعات، پرهیز از سفرهای غیر ضروری صورت گیرد.

شکوهی پور تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد، غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود/ احتمال جاری شدن سیل

سامانه جدید بارشی وارد استان بوشهر می شود/ احتمال جاری شدن سیل