مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:352023-02-05سياسي

امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد


فرمانده پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از سایت میلاجرد، سایت سوم موشکی و گروه پدافند هوایی شهید جهان تاش خنداب بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب، از سایت میلاجرد، سایت سوم موشکی و گروه پدافند هوایی شهید جهان تاش خنداب بازدید کرد و توان عملیاتی سامانه های پدافندی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

  وی در جمع کارکنان پایور و وظیفه منطقه پدافند هوایی غرب گفت: هیچ افتخاری بالاتر از شهادت و ایثار جان خود برای وطن وجود نیست؛ به روحیه شهادت طلبی خود افتخار می کنیم.

مردم ولایتمدار ایران اسلامی بدانند که سربازان آنان در جبهه های مختلف مشغول فعالیت مستمر و شبانه روزی هستند و  چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش مداوم و بی وقفه خود از حریم آسمان میهن دفاع می کند.

  فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: نیروهای مسلح ما با کسانی که ایران را تهدید کنند، مماشات ندارد و همانطور که 44 سال مقاوم در برابر دشمنان ایستاده ایم، بر عهدو پیمان خود هستیم و استوارتر از قبل به پیش خواهیم رفت.

  امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به نقش مهم و حساس این منطقه پدافندی در صیانت از آسمان و امنیت کشور افزود: کارنامه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد

امیر سرتیپ صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کرد