مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-05اقتصادي

14 طرح عشایری استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد


به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، 14 طرح عشایری با دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در استان قزوین به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سعید ابیت اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر 14 طرح عشایری با دو میلیارد و پانصد میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی در استان قزوین بهره برداری می شود.

وی افزود: این طرح ها در حوزه تامین آب پایدار و سالم قابل شرب برای انسان و دام و نیز بهسازی و مرمت ایل راه ها و مناطق قشلاقی ییلاقی است.

مدیر امور عشایر استان قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای تامین شرایط زیستی قابل قبول در مناطق قشلاقی و ییلاقی عشایری استان جهت تثبیت و افزایش تولیدات عشایر می باشد بنابراین اجرای این طرح ها می تواند در بهبود زندگی عشایر موثر باشد.

به گفته وی، طی این مدت همچنین4 طرح با اعتباری معادل ششصد و پنجاه میلیون تومان کلنگ زنی می شود که با مناسب شدن شرایط آب و هوایی این پروژه ها اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

ابیت یادآور شد: با توجه به رشد قابل ملاحظه اعتبارات مصوب اداره امور عشایر در دولت سیزدهم و با تخصیص اعتبارات شاهد رشد بیش از پیش عمران و آبادانی در مناطق عشایری استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 طرح عشایری استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد

14 طرح عشایری استان قزوین در دهه فجر به بهره برداری می رسد