مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-05سياسي

جشن تکلیف فرزندان بهزیستی میبد برگزار شد


مراسم جشن تکلیف فرزندان بهزیستی شهرستان میبد همزمان با دهه ی مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل بهزیستی استان یزد، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی در هتل مهربد این شهرستان برگزار شد.

- دکتر رضا ابهت مدیر کل بهزیستی استان یزد در این مراسم ضمن تبریک به فرزندان مکلّف و تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشن، گفت: خاطره ی جشن تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی و سرآغاز قبول مسئولیت های دینی و انسانی است.

وی افزود: نتیجه ی نهایی انجام تکالیف دینی و پرهیز از آنچه ممنوع و حرام است، به کمال انسان مربوط می شود که باید قبل از شروع سن تکلیف به زبانی ساده، همراه با استدلال آن را برای کودکان و نوجوانان بیان کرد.

رییس بهزیستی میبد ضمن خوشامد گویی به مهمانان تاکید کرد: پنج نفر از فرزندان مراکز سایبان دریا میبد و روح الامین اردکان در این مراسم مکلّف می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد اعرافی امام جمعه موقت شهرستان میبد نیز ضمن حضور در این مراسم و اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، همزمانی این جشن با ایام الله دهه فجر و میلاد امام جواد(ع) را خوش یمن خواند و رشادت های ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی را خاطر نشان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان یزد، این مراسم علاوه برآشنایی فرزندان با برخی از مضامین دینی، با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف فرزندان بهزیستی میبد برگزار شد

جشن تکلیف فرزندان بهزیستی میبد برگزار شد