مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-05سياسي

آغاز ساخت بزرگترین دارالایتام خیرساز شمال غرب در مراغه


ساخت بزرگ ترین دارالایتام خیرساز شمال غرب با نام امیرالمومنین (ع) در مراغه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی پیش از ظهر امروز در آیین آغاز ساخت بزرگ ترین دارالایتام خیرساز شمال غرب کشور در مراغه اظهار کرد: این دارالایتام برای نگهداری  250 نفر کودک یتیم، بی سرپرست و بدسرپرست با امکانات اسکان و آموزش ساخته می شود.

وی با بیان اینکه زمین این طرح را به متراژ 2 هزار و 300 متر مربع و ارزش 8 میلیار تومان توسط حاج علی وزیری اهدا کرده است، اضافه کرد: دارالایتام امیرالمومنین مراغه با 4 هزار و 200متر مربع زیر بنا با کمک 60 میلیارد تومان خیران ساخته خواهد شد.

امام جمعه مراغه با بیان اینکه جمعی از خیران شهرستان از هم اکنون آمادگی خود را برای مشارکت در این طرح اعلام کرده اند، اظهار کرد: تمام نقشه ها و محاسبات مهندسی این طرح به ارزش 5 میلیارد تومان توسط مهندسان خیر بدون دریافت هزینه انجام شده است.

 پورمحمدی افزود: دارالایتام امیرالمومنین(ع) مراغه از نظر زیربنا و تجهیزات در نظر گرفته بزرگ ترین مجموعه در شمال غرب کشور خواهد بود.

وی اضافه کرد: همزمان با کلنگ زنی خیری در این رابطه یک دستگاه آپارتمان در تبریز برای ساخت این دارالایتام اهدا کرده و خیران بسیاری نیز در این رابطه اعلام مشارکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت بزرگترین دارالایتام خیرساز شمال غرب در مراغه

آغاز ساخت بزرگترین دارالایتام خیرساز شمال غرب در مراغه