مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:452023-02-05اقتصادي

نرخ عوارض خدمات پسماند در سال آینده مشخص شد


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: نرخ عوارض پسماند برای هر کیلوگرم در سال آینده 476 تومان تعیین شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رضا شرفی در حاشیه  جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: بهای مدیریت خدمات پسماند در شهر تهران برای سال اینده ارائه شد.

در حوزه پسماندهای عادی بهای 476 تومان مورد موافقت شورا قرار گرفت و این اقدام شورا با نگاه مردم محوری و جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به شهروندان صورت گرفت و  به این ترتیب برای هر کیلوگرم پسماند در شهر تهران هزینه جمع آوری و انتقال، 476 تومان بر اساس کد نوسازی خانوارها پرداخت می شود.

به گفته شرفی، این رقم بر اساس میانگین نوسازی املاک در سطح شهر تهران محاسبه می شود که کمینه آن 148 هزار و 600 تومان خواهد بود و بیشینه هر واحد نیز 557 هزار و 400 تومان است و در حقیقت این ارقام قیمت تمام شده خدمات  است که بر اساس تورم سالیانه نیز در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: در حوزه پسماندهای عمرانی و ساختمانی برای هر متر مکعب 6800 تومان به عنوان بهای خدمات در صحن شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید.

شرفی گفت: همچنین برای مدیریت گودهای پرخطر و رها شده بهای خدماتی جهت پر کردن آنها برای سال آینده در نظر گرفته شده که این رقم برای هر متر مکعب 1000 تومان به تصویب رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ عوارض خدمات پسماند در سال آینده مشخص شد

نرخ عوارض خدمات پسماند در سال آینده مشخص شد