مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:352023-02-05اقتصادي

ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال


مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سالیانه در ایام پایانی سال با افزایش دستفروشی مواجه هستیم و شهرداری اقدامات قانونی خود را انجام می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در حاشیه یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه برخورد شهرداری تهران با دست فروشی و سد معبر گفت: نگاه مدیریت شهری در سطح شهر به شکلی است که دست فروشی را مشکل نمی داند بلکه سد معبر در سطح شهر را مشکل می داند و بر همین اساس در خصوص ساماندهی دست فروشان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه امروز در صحن شورای شهر تهران نرخ بهای خدمات مشاغل سیار و بدون کانون بدون افزایش به تصویب رسید اظهار کرد: جلسات متعددی با شهرداران مناطق و شهردار تهران برگزار شد تا بتوانیم ساماندهی صحیحی همراه با در نظر گرفتن معیشت دست فروشان را اجرایی کنیم.

بیگی درباره چگونگی این ساماندهی بیان کرد: این ساماندهی به صورت ایجاد روزبازارها و ساماندهی در محل با هدف کنترل ترافیک در محدوده انجام خواهد شدو برنامه هایمان با رویکرد توانمندسازی دستفروشان اجرایی می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه سالیانه در ایام پایانی سال با افزایش دستفروشی موا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال

ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال