مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-05سياسي

زمینه اشتغال 300 نفر در روستاهای آستانه اشرفیه فراهم شد


به گفته معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان گیلان فرآیند توسعه و ایجاد مشاغل بنیاد برکت با توانمندی تیم تسهیلگری توانسته با منابع ارزان زمینه اشتغال 300 نفر از روستاییان و صاحبان کسب وکار را در هفت روستای آستانه اشرفیه فراهم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، مجتبی امیریان امروز در حاشیه بازدید از مشاغل و کسب وکارهای کارآفرینان روستاهای بخش مرکزی و کیاشهر شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه مقام معظم رهبری هرسال را با شعارهای تولیدی و اشتغال زایی نام گذاری می کنند نشان می دهد هنوز در این مسیر باید اقدامات گسترده ای صورت بگیرد و اولویت اول استان ما نیز باید بحث تولید و اشتغال زایی باشد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان گیلان با بیان اینکه امروزه حمایت از کارآفرینان و پشتیبانی کردن از ایده های سودآور می تواند برای کشور تولید ثروت و درآمدزایی کند، گفت: مرکز ثقل تحقق اهداف اشتغال زایی، تقویت شریان های اقتصادی در روستا است که تسهیلگر بنیاد برکت میدانی در آن حضور دارد.

وی با تأکید بر اینکه حرکت های این چنین جهادی و امیدآفرین در جامعه باید به طُرق و انحای مختلف تبیین شود، تصریح کرد: رفع محرومیت ها و مشکلاتی که در فعالیت های اقتصادی فعالان این حوزه مشهود در مناطق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه اشتغال 300 نفر در روستاهای آستانه اشرفیه فراهم شد

زمینه اشتغال 300 نفر در روستاهای آستانه اشرفیه فراهم شد