مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:302023-02-05سياسي

افزایش 15 درصدی معتکفین امسال در بافق


رییس اداره تبلیغات اسلامی بافق گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام البیض 500 نفر زن و مرد مراسم اعتکاف را در هشت مسجد این شهرستان انجام می دهند که جمعیت معتکفین نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش دارد.

- حجت الاسلام هادی سمتی، رییس اداره تبلیغات اسلامی بافق در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، با بیان این که این مراسم با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود، اظهار کرد: از این تعداد 260 نفر زن و بقیه معتکفین مرد هستند.

به گفته وی، شیوع ویروس کرونا در سال گذشته، از مهمترین علل افزایش جمعیت زنان و مردان متدین در مراسم معنوی اعتکاف امسال است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به کمیته سه گانه ستاد اعتکاف اشاره کرد و افزود:کمیته های محتوایی، پشتیبانی، تبلیغات و اطلاع رسانی از جمله این کمیته هاست که در این مراسم به انجام وظایف محوله می پردازند.

حجت الاسلام سمتی با بیان این که پانزدهم ماه رجب روز بسیار مبارک و شریفی است خاطرنشان کرد: از عمده ترین اعمال ایام البیض، اعمال ام داوود است.

به گفته این مسئول، اعمال ام داوود برای برآمدن حاجات و برطرف شدن گرفتاری ها و دفع ظلم ظالمان مؤثر و از عمده ترین اعمال ایام البیضبه به شمار می رود که کیفیت اجرای آن در کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی تصریح شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی معتکفین امسال در بافق

افزایش 15 درصدی معتکفین امسال در بافق