مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-05اقتصادي

چمران رییس خانه معمار شد


مهدی چمران با رأی اعضای شورای راهبردی برای مدت 4 سال به عنوان رییس خانه معمار انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا صارمی با اشاره به تصمیمات اولین جلسه شورای راهبردی خانه معمار گفت: براساس وظایف تعیین شده برای این شورا در مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، اولین وظیفه، تعیین رییس و سپس اقدام برای سیاست گذاری و راهبری این خانه است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ادامه داد: ایجاد مرکز تدوین و تبیین معماری سنتی ایرانی- اسلامی، پیش بینی بودجه سالانه و ارائه به شهرداری تهران، ارائه پیشنهاد در راستای بهبود کیفیت معماری شهر تهران به مراجع ذیصلاح، ایجاد کانون صاحب نظران و دوست داران معماری ایرانی- اسلامی و امکان سنجی جهت استفاده از ظرفیت های بنا، برای کاربری آموزشی و ایجاد مدرسه عالی هنر و معماری از دیگر وظایف شورای راهبردی خانه معمار است.

صارمی افزود: طبق مصوبه جلسه گذشته نیز مقرر شد، مجموعه آثار استاد لرزاده در حوزه ساخت مساجد که حدود 650 اثر است، گردآوری و با استفاده از تکنولوژی های نوین در این خانه به معرض نمایش گذاشته شود.

معاون شهردار تهران درباره مصوبات اولین جلسه شورای راهبردی خانه معمار، اظهارکرد: اعضای این شورا در گام نخست، نسبت به انتخاب رییس اقدام کردند و آقای مهدی چمران با رأی تمامی اعضاء، به عنوان رییس خانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران رییس خانه معمار شد

چمران رییس خانه معمار شد