مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:552023-02-05اقتصادي

موافقت اصولی مجوز بی نام برای 17 طرح گردشگری در گیلان


به گفته مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان سهولت در روند سرمایه گذاری و تسریع فرآیند صدور مجوز، تاکنون موافقت اصولی بی نام برای 17 طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری استان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ولی جهانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از بررسی طرح های متقاضی ایجاد زیرساخت گردشگری، مجوز و موافقت اصولی برای چهار طرح گردشگری در چهار شهرستان گیلان صادر شده است، اظهار کرد: استان گیلان دارای مزایای طبیعی و گردشگری بسیار زیادی است که می توان با ایجاد طرح های مختلف نسبت به رشد اقتصادی استان و ایجاد اشتغال در حوزه های مختلف به گیلان کمک کرد.

  وی با اشاره به ایجاد سه اقامتگاه بوم گردی در استان گیلان گفت: این طرح ها شامل یک سفره خانه سنتی و سه اقامتگاه بومگردی در شهرستان های رشت، رضوانشهر، سیاهکل و رودبار است که برای ساخت آن ها 188 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

  مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در این استان در عرصه های مختلف افزود: با ساخت این طرح ها، برای 33 نفر به صورت مستقیم اشتغال پایدار ایجاد می شود.

  به گفته جهانی برای سهولت در روند سرمایه گذاری و تسریع فرآیند صدور مجوز، تاکنون موافقت اصولی بی نام برای 17 طرح گردشگری در مناطق نمونه گردشگری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت اصولی مجوز بی نام برای 17 طرح گردشگری در گیلان

موافقت اصولی مجوز بی نام برای 17 طرح گردشگری در گیلان