مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-05سياسي

لزوم هم افزایی با خیّرین برای بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی


مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت بر لزوم هم افزایی با خیرین جهت بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی تاکید کرد.

- مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیّرین سلامت وزارت بهداشت بر لزوم هم افزایی با خیرین جهت بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد حیدری پور در نشست هم افزایی معاونت های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی قطب 10 کشور، ضمن تشریح برخی از اقدامات و برنامه های حوزه اجتماعی و خیرین وزارت بهداشت، در راستای جلب و جذب مشارکت های مردمی، خیّرین و مسئولیت پذیری بنگاه های اقتصادی، بر هم افزایی در راستای بهبود محیط های دانشجویی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی آنها تاکید کرد.

در این جلسه که با هم اندیشی معاونت های دانشجویی و فرهنگی و نمایندگان امور مشارکت های اجتماعی و خیّرین دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، موضوعات مورد نظر از جمله بسترسازی حضور فعالانه خیّرین و نیک اندیشان در پویش ملی سخاوت که به دعوت از خیّرین در زمینه ساخت خوابگاه های دانشجویی می پردازد، بررسی شد.

همچنین درباره دیگر برنامه ها، از جمله حضور فعالان امور جهادی و خیریه دانشجویی در ساختار شورای مشارکت های امور جوانان مجمع خیّرین سلامت استان تهران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هم افزایی با خیّرین برای بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی

لزوم هم افزایی با خیّرین برای بهبود محیط های دانشجویی و فرهنگی