مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:402023-02-05سياسي

اظهارات معاون رییسی درباره مصوبه مولدسازی


از قوه قضاییه و مجلس در هیات مولدسازی حضور دارند تمام جزییات کار بیان می شود، مردم در جریان قرار می گیرند و جای هیچ نگرانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید محمدحسینی در گفت وگو با ایلنا، درباره این که برخی نمایندگان عنوان می کنند لایحه بودجه سال 1402 دارای کسری است و اصلا اجرایی شدن مصوبه مولدسازی از سوی دولت برای این جبران کسری است، گفت: خیر اصلا ً این گونه نیست.

ممکن است یک نماینده اظهارنظری کند؛ اما دلیل نمی شود که نظر کل مجلس همین باشد.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: رییس کمیسیون برنامه و بودجه توضیح دادند کسری بودجه وجود ندارد، این بحث مولدسازی برای پروژه های فراوانی است که نیمه تمام مانده اند و قرار است اجرایی شوند.

وی ادامه داد: مردم توقع دارند یک پروژه ای که 10 الی 15 سال و گاهی اوقات تا 20سال نیمه تمام مانده اند به سرانجام برسد ما باید از این دارایی های که کم استفاده و یا بلا استفاده هستند، استفاده کنیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: درحال حاضر با مقررات فعلی یک دستگاهی درخواست می کند مثلا می گوید مجموعه ای را می خواهیم به فروش برسانیم به جایش اعتبار آن را در جای دیگر کار بگیریم، آنقدر مقررات، تبصره و آیین نامه داریم که واقعا امکان پذیر نیست و مخالفت می شود و با اختیاری که در حال حاضر گرفته شده که مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات معاون رییسی درباره مصوبه مولدسازی

اظهارات معاون رییسی درباره مصوبه مولدسازی