مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:352023-02-05سياسي

سالگرد شهادت شهید داوود نریمیسا در اهواز برگزار می شود


با حضور قشرهای مختلف مردم، آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در اهواز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم استان خوزستان و یکی از شهیدان عملیات آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام و جوانان خوزستانی در اهواز برگزار می شود.

این برنامه امروز یک شنبه از ساعت 18:30 آغاز می شود که در این آیین مردم خوزستان یاد و خاطره شهید مدافع حرم داوود نریمیسا را گرامی می دارند.

آیین بزرگداشت هفتمین سالگرد شهادت رزمنده دلیر شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم خوزستان مسجد حضرت حجت(عج) اهواز واقع در زیتون کارگری، پشت سازمان انتقال خون انجام می شود.

بسیجی شهید داوود نریمیسا از شهدای مدافع حرم خوزستان و یکی از شهیدان گلگون کفن در عملیات آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا سوریه است که در تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال 1362 در اهواز به جهان گشود.

این جوان اهوازی پس هجوم تکفیری ها به سوریه به همراه خیل عظیمی از جوانان پرشور خوزستان و اهواز برای دفاع از حرم نورانی حضرت زینب کبری(س) و حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالگرد شهادت شهید داوود نریمیسا در اهواز برگزار می شود

سالگرد شهادت شهید داوود نریمیسا در اهواز برگزار می شود