مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:192023-02-05اقتصادي

اعطای تسهیلات به برگزیدگان بخش ایده پردازی و نوآوری چهارمین جشنواره ملی مهدویت


دبیر بخش ایده پردازی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با تأکید بر این که مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی در این دوره از جشنواره از ایده برتر حمایت خواهد کرد، - ایسنا/قم دبیر بخش ایده پردازی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با تأکید بر این که مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی در این دوره از جشنواره از ایده برتر حمایت خواهد کرد، یادآور شد: در این دوره از جشنواره تسهیلاتی را به عنوان تأمین مالی برای اجرایی کردن و تولید محصول طرح برتر بخش ایده پردازی در نظر گرفتیم.

دکتر یاسر شریفی دبیر بخش ایده پردازی چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت ضمن اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره با محوریت گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار، تصریح کرد: امسال دبیری بخش ایده پردازی و نوآوری چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت به مرکز نوآوری و شتاب دهی جهاد دانشگاهی قم واگذار شده است.

وی یادآور شد: امسال نیز همانند دوره پیشین بخش ایده پردازی و نوآوری به عنوان یک بخش جدید و ابتکاری برای جشنواره مهدویت در نظر گرفته شده لذا دبیرخانه جشنواره پذیرای ایده های نوآورانه علاقه مندان به حوزه مهدویت است.

شریفی با اشاره به اثرگذاری بخش ایده پردازی و نوآوری جشنواره در حوزه صنایع نرم و خلاق فرهنگی، تأکید کرد: علاقه مندان می توانند ایده های نوآورانه،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به برگزیدگان بخش ایده پردازی و نوآوری چهارمین جشنواره ملی مهدویت

اعطای تسهیلات به برگزیدگان بخش ایده پردازی و نوآوری چهارمین جشنواره ملی مهدویت