مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-05سياسي

رضایت نامه اعزام به جبهه، بهترین هدیه پدر به پسر


همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت گرامیداشت مقام پدر، رییس جهاددانشگاهی واحد همدان به همراه فرماندار همدان و رییس سازمان صنعت، - معدن و تجارت استان با پدر شهید عین الله رجبی دیدار کردند.

در این دیدار پدر شهید رجبی تمام دوران زندگی کوتاه فرزند خود را خاطره دانست و گفت: عین الله پسر درسخوان و با انضباطی بود اما یک روز من را از طرف مدرسه خواستند و گفتند مدتی است پسر شما در درس اُفت داشته که ممکن است به علت وجود مشکلی در منزل باشد.

وی ادامه داد: به اولیای مدرسه اطمینان خاطر دادم مشکلی در منزل نیست و ممکن است اشکال در جای دیگری باشد، با مادر شهید که صحبت کردم گفت عین الله دوست دارد به جبهه برود و به علت سن پایینی که دارد تا رضایت نامه شما نباشد اعزام نمی شود.

پدر شهید افزود: با عین الله صحبت کردم و گفتم تو نه علم داری نه تعلیم، چطور می خواهی به جبهه بروی؟ پاسخ داد در پادگان ابوذر آموزش دیده ام، شما برای انقلاب از چیزی فروگذار نکردید، امروز نوبت ماست به جبهه برویم و از انقلاب و کشور دفاع کنیم.

رجبی که با یادآوری خاطرات آن روزها اشک می ریخت، اضافه کرد: وقتی رضایت نامه اعزام پسرم را امضاء کردم انگار بهترین هدیه دنیا را به او داده ام، رضایت نامه را بوسید و دور سر من چرخید، هیچ وقت پسرم را اینقدر خوشحال ندیده بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت نامه اعزام به جبهه، بهترین هدیه پدر به پسر

رضایت نامه اعزام به جبهه، بهترین هدیه پدر به پسر