مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:552023-02-05فرهنگي

جشنواره نوا و تصویر در قاب رسانه ملی


مدیر دفتر شعر و موسیقی صداوسیما گفت: آرشیو سازمان صداوسیما بزرگترین آرشیو موسیقی کشور و شاید خاورمیانه باشد، چون 70 هزار قطعه موسیقی در آن است که خیلی هایشان نماهنگ هم دارد و تلاش داریم همه را سروسامان بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علیرضا قزوه مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان با اشاره به برپایی دومین جشنواره ملی نماهنگ گفت: این رویداد در بهمن ماه رخ می دهد که همزمان با آن شاهد برپایی جشنواره های شعر فجر، تئاتر فجر و موسیقی فجر هستیم.

هرچند صداوسیما متولی برپایی جشنواره ملی نماهنگ است اما این جشنواره در کنار سایر جشنواره های هنری که در دهه فجر برپا می شود خود را ارزیابی کرده و تلاش می کند کاری فراخور اهمیت انجام دهد.

 قزوه با جوان خواندن این جشنواره که پس از دو سال وقفه برگزار می شود، گفت: اولین دوره این جشنواره در سال 1397 برگزار شد و به دلیل کرونا اجرای آن با وقفه روبرو شد اما امسال با اهتمام بر توجه ویژه به نماهنگ چراغ جشنواره روشن شده است.

*نگاهمان را روی شعر و موسیقی در رسانه ملی متمرکز می کنیم مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود سازمان با اشاره به انتشار فراخوان جشنواره بیان گرد: در مدت کوتاهی از انتشار فراخوان، بیش از 800 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که انتظار می رود تا 25 بهمن ماه که مهلت ارسال آثار است این تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره نوا و تصویر در قاب رسانه ملی

جشنواره نوا و تصویر در قاب رسانه ملی