مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-05اقتصادي

14 طرح آبرسانی خوزستان در دهه فجر افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آستانه چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر امسال 14 پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری معادل 2 هزار و 348 میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.

- محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افتتاح طرح های آبرسانی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: با افتتاح این طرح ها بیش از 121 هزار نفر از آب شرب با کیفیت بهره مند می شوند.

وی افزود: در دهه فجر امسال 14 پروژه آب شهری و روستایی با اعتباری معادل 2 هزار و 348 میلیارد ریال در استان خوزستان به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: برای اجرای این پروژه ها در مجموع 2 هزار و 348 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی، تملک دارایی، تنش آبی، عمرانی و محرومیت زدایی شرکت آب و فاضلاب سرمایه گذاری شده است.

کرمی نژاد عنوان کرد: این پروژه ها با هدف ساماندهی در بخش آب و در شهرهای آغاجاری، حر، اندیمشک و رامهرمز و روستاهای سردشت زیدون، هندیجان، دشت آزادگان، کارون، باوی، شادگان، رامشیر، هفتکل و اهواز به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: حفاری چاه شماره دو شهر آغاجاری، احداث شبکه توزیع آب شهر حر، احداث تاسیسات سرچاهی دوکوهه شهرستان اندیمشک و افزایش ظرفیت تامین آب شهرستان رامهرمز، پروژه های این شرکت است که هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 طرح آبرسانی خوزستان در دهه فجر افتتاح می شود

14 طرح آبرسانی خوزستان در دهه فجر افتتاح می شود