مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-05فرهنگي

آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از امشب


مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از امشب(16 بهمن) خبر داد و افزود: اکران فیلم های این دوره جشنواره از 17 بهمن شروع شده و تا 24 بهمن ادامه دارد.

- آغاز بلیت فروشی جشنواره "فیلم فجر" کرمانشاه از امشب ایسنا/کرمانشاه مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر از امشب(16 بهمن) خبر داد و افزود: اکران فیلم های این دوره جشنواره از 17 بهمن شروع شده و تا 24 بهمن ادامه دارد.

محمدجواد کنجوری اظهار کرد: در این دوره 16 فیلم بخش سودای سیمرغ به مدت هشت روز در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) کرمانشاه اکران می شود.

دبیر اجرایی دهمین دوره جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با بیان اینکه ساعات اکران فیلم ها در سانس های 18:30 و 20:30 است، افزود: خوشبختانه جدول اکران فیلم ها بگونه ای طراحی شده که همزمانی اکران یک فیلم در سینماها را نداشته باشیم.

وی بابیان اینکه در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه سینماها فروخته نمی شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود، افزود: بلیت فروشی جشنواره از ساعت 22 امروز ( 16 بهمن) آغاز شده و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از امشب

آغاز بلیت فروشی جشنواره فیلم فجر کرمانشاه از امشب