مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-05بين الملل

دومینوی شوک های امنیتی به تل آویو ادامه دارد؛ ظهور القسام در اریحا


به اعتقاد ناظران و تحلیلگران سیاسی، ظهور القسام در جریان یورش روز گذشته نظامیان صهیونیست به اریحا، شوک دردناک جدیدی را به سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی وارد کرد که در ادامه دومینوی شوکهای امنیتی به این رژیم محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ظهور گروه مقاومتی وابسته به کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس در اردوگاه عقبه جبر در اریحا در روز گذشته (شنبه، 4 فوریه)، سرویس های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به شدت سردر گم کرده است.

سرویس های امنیتی که تلاش های اطلاعاتی و جاسوسی خود را روی دو شهر نابلس و جنین متمرکز کرده اند و در حال رصد تحرکات مقاومت در این دو شهر هستند تا مبادا بار دیگربا یک عملیات مقاومتی جدید و کشته شدن صهیونیست ها، شوکه شوند؛ دیروز متحمل ضربه سخت جدیدی شدند.

وبگاه خبری فلسطینی شهاب به نقل از تحلیلگران، نوشت که ظهور نیروهای القسام در شهر اریحا در جریان تجاوز روز گذشته اشغالگران صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر و درگیری مسلحانه آنها با متجاورزان، به منزله سیلی محکمی به صورت دستگاه های اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی بود.

بر اساس این گزارش، اریحا در گذشته به شهری آرام در کرانه باختری برای اشغالگران معروف بود و تصاویر مقاومت قهرمانانه صبح روز گذشته (یکشنبه، 4 فوریه) جوانان آن در مقابل نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومینوی شوک های امنیتی به تل آویو ادامه دارد؛ ظهور القسام در اریحا

دومینوی شوک های امنیتی به تل آویو ادامه دارد؛ ظهور القسام در اریحا