مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:302023-02-05اقتصادي

بهره برداری همزمان از دو طرح راهداری درمحور تفرش - سه راهی شهراب


بهره برداری همزمان از دو طرح بهسازی و روکش آسفالت و روشنایی طولی در محور تفرش - سه راهی شهراب آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تفرش صبح امروز با اعتباری افزون بر 215 میلیارد ریال بهره برداری همزمان از دو طرح بهسازی و روکش آسفالت و روشنایی طولی در محور تفرش - سه راهی شهراب آغاز شد.

همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، دو طرح احداث روشنایی طولی و بهسازی و روکش آسفالت محور تفرش - سه راهی شهراب با صرف اعتباری بالغ بر 215 میلیارد ریال توسط استاندار مرکزی افتتاح شد.

امروز همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر دو طرح احداث روشنایی طولی و بهسازی و روکش آسفالت محور تفرش - سه راهی شهراب بصورت همزمان با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد.

استاندار مرکزی در سفر خود به شهرستان تفرش، در بدو ورود به این شهرستان پس از دیدار با خانواده شهید والامقام محمد حسن میرزایی و حضور در گلزار شهدای روستای شهراب طرح های احداث روشنایی طولی و بهسازی و روکش آسفالت محور سه راهی شهراب به تفرش را افتتاح کرد.

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی در این مراسم ضمن اشاره به جزییات اجرای این طرح گفت: با پیگیری های نماینده مردم سه شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی و حمایت های سازمان راهداری و حمل و نقل کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری همزمان از دو طرح راهداری درمحور تفرش - سه راهی شهراب

بهره برداری همزمان از دو طرح راهداری درمحور تفرش - سه راهی شهراب