مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:152023-02-05اقتصادي

لایحه پرداخت بهای خدمات شرکت های باربری به شهرداری تصویب شد


اعضای شورای شهر تهران با لایحه پرداخت بهای خدمات شرکت های باربری به شهرداری موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لایحه تعیین بهای خدمات صدور و تمدید پروانه بهره برداری شرکت های حمل و نقل بار در شهر تهران در دستور کار یکصد و بیست و هفتمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این لایحه علیمردانی مدیرعامل سازمان پایانه ها گفت: حدود 104 شرکت باربری در تهران وجود دارد و ما به ازای هر حمل و نقلی ما انجام می شود.

وی با اشاره به اهرم اجرایی شهرداری تهران برای اخذ عوارض گفت: بحث اعمال قانون، ورود به طرح ترافیک و سهمیه سوخت ما به ازای پیمایش به شرکت ها داده می شود و با این سه اهرم بهای خدمات قابل اخذ است.

در ادامه جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون ساماندهی شرکت های حمل بار درون شهری به شهرداری ها واگذار شده است گفت: بر همین اساس باید پروانه فعالیت برای شرکت، خودرو و راننده صادر شود.

وی ادامه داد: صدور پروانه برای سال اول 5 میلیون تومان و برای سال های آینده 2 میلیون تومان است همچنین خودروهایی که قرار است در سامانه ثبت شوند برای اولین بار 90 هزار تومان و برای تمدید 70 هزار تومان دریافت می شود که این شامل پروانه برای راننده و خودرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه پرداخت بهای خدمات شرکت های باربری به شهرداری تصویب شد

لایحه پرداخت بهای خدمات شرکت های باربری به شهرداری تصویب شد