مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-05سياسي

دمشق آماده برپایی سالروز وفات حضرت زینب (س) شد+عکس


در آستانه سالروز وفات حضرت زینب سلام الله علیها، حرم آن حضرت در دمشق آماده پذیرایی از زائران و برپایی مراسم سوگواری عمه سادات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حضرت زینب سلام الله علیها فرزند امام علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها است که پس از رنج بسیار و روشن گری پس از عاشورا، در نیمه ماه رجب در سوریه وفات یافت.

در آستانه رحلت ام المصائب حضرت زینب سلام الله علیها، حرم آن حضرت در دمشق آماده میزبانی از زائران شد و گروهی از زائران از کشورهای مختلف همچون ایران، عراق، کویت، بحرین، پاکستان و اردن به حرم آن حضرت مشرف شدند.

همچنین دسته های عزاداری از شهرهای مختلف عراق در دمشق از شب گذشته به عزاداری پرداخته و با برپایی دسته های زنجیرزنی به سوگواری وفات عقیله بنی هاشم سلام الله علیها مشغول هستند.

خیابان زینبیه که منتهی به حرم عمه سادات است با پارچه های مشکی به استقبال ایام وفات حضرت زینب سلام الله علیها رفته است و از امروز نیز گروهی دیگر از زائران عراقی وارد دمشق شدند.

همچنین سایر خیابان های دمشق از جمله خیابان های منتهی به حرم حضرت رقیه سلام الله علیها با پارچه های مشکی تزیین و حال و هوای دمشق متناسب با ایام وفات عمه سادات آماده تشرف زائران شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق آماده برپایی سالروز وفات حضرت زینب (س) شد+عکس

دمشق آماده برپایی سالروز وفات حضرت زینب (س) شد+عکس