مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-05اقتصادي

ممنوعیت پخت وپز در نمایشگاه گردشگری/خارجی ها می آیند


مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در شرایطی برگزار می شود که وضعیت صنعت گردشگری رو به وخامت رفته و عده ای مخالف برپایی آن بودند، - اما این نمایشگاه با حضور نمایندگان تعدادی از کشورها برگزار می شود تا چهره ایران حفظ شود.

مصطفی فاطمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جزییات شانزدهمین نمایشگاه گردشگری ایران که از 18 تا 21 بهمن ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، اظهار کرد: امسال تلاش کردیم با برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، چهره گردشگری ایران را حفظ کنیم.

وضعیت صنعت گردشگری خوب نبود، حتی با توجه به افزایش هزینه ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی، بسیاری بر این عقیده بودند که بهتر است نمایشگاه امسال برگزار نشود، اما نظر برخی دیگر بر آن بود که نمایشگاه می تواند محرک سفر و اقتصاد باشد، بنا بر نظرات جمعی قرار شد نمایشگاه گردشگری امسال برگزار شود.

ما امیدواریم روی برند سفر و گردشگری ایران تاثیر مثبتی بگذاریم.

او ادامه داد: در نمایشگاه امسال، غرفه ها و سالن ها بر اساس محورها و قطب های گردشگری دسته بندی شده اند، از جمله محور پرشیا، شمال غرب و غرب، خراسان، خلیج فارس و کاسپین، که هر یک بازار هدف مجزایی دارند و در عین حال که می توانند مکمل یکدیگر باشند و طبیعتاً بازدیدها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت پخت وپز در نمایشگاه گردشگری/خارجی ها می آیند

ممنوعیت پخت وپز در نمایشگاه گردشگری/خارجی ها می آیند