مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:402023-02-05سياسي

نقش جان؛ تور آشنایی با شهدای آرمیده در تخت فولاد


مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری چهارمین گنجواره نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد با عنوان «نقش جان» و با موضوع «آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی آرمیده در تخت فولاد» خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد از برگزاری چهارمین گنجواره نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد با عنوان نقش جان و با موضوع آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی آرمیده در تخت فولاد خبر داد.

هادی نظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این رویداد گردشگری که هم زمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود در ادامه سلسله رویدادهای گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد است که به معرفی و آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی مدفون شده در مجموعه تخت فولاد می پردازد.

او با اشاره به مقام و جایگاه شهدا در قرآن، گفت: با توجه به خلأ الگویابی در جامعه امروز؛ شهدا به عنوان اسطوره ها می توانند در زندگی جوانان و نوجوان نقش آفرینی کنند.

مسئول فرهنگی و گردشگری مجموعه تاریخی فرهنگی مذهبی تخت فولاد افزود: ایام الله دهه فجر و گرامیداشت شهدای گران قدر و آشنایی با آن ها بهانه مناسبی برای برگزاری تور گردشگری نقش جان است که از حاشیه های این رویداد می توان به خاطره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جان؛ تور آشنایی با شهدای آرمیده در تخت فولاد

نقش جان؛ تور آشنایی با شهدای آرمیده در تخت فولاد