مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:252023-02-05سياسي

سومین تونل نوری هارمونیک کشور در قیدار راه اندازی شد


شهردار شهر قیدار با اشاره به نصب 2 تونل نوری در بوستان های این شهر گفت: تونل نوری نصب شده در پارک ملت قیدار، پس از اصفهان و تهران، سومین تونل نوری کشور است.

-  سیدمصطفی موسوی، شهر شهر قیدار، امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان، توجه به پروژه های روشنایی معابر و بوستان ها را از دغدغه های شهرداری قیدار در راستای تحقق شعار قیدار؛ شهر نشاط و زندگی اعلام کرد و اظهار داشت: زیر ساخت ها و تاسیسات شهری از اجزای مهم هر شهر محسوب می شوند و در شهرهای گسترده امروزی به عنوان شریان های حیاتی شهر شناخته می شوند.

شهردار قیدار اضافه کرد: امروزه زیرساخت ها و تاسیسات به عنوان پایه و ستون در فرایند توسعه شهرها و ایجاد شهرهای جدید مطرح بوده و در صورت استفاده بهینه از آن می توان توسعه شهرها را در ابعاد مختلف از جمله اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و از همه مهم تر زیست محیطی داشته باشیم در همین راستا اتخاذ یک رویکرد مناسب برای توسعه و بهبود زیرساخت ها و سیستم خدمات رسانی شهری که همسو با هریک از مولفه های توسعه پایدار است، ضروری است.

وی احداث تونل مشترک تاسیسات شهری اقدامی در راستای توسعه پایدار شهری عنوان کرد و گفت: تونل نوری هارمونیک نصب شده در پارک ملت (پارک شهر) قیدار که مورد استقبال مردم واقع شده است، پس از تهران و اصفهان، سومین تونل نوری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین تونل نوری هارمونیک کشور در قیدار راه اندازی شد

سومین تونل نوری هارمونیک کشور در قیدار راه اندازی شد