مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:152023-02-05اجتماعي

«کنگان» سربیشه 14 میلیمتر بارندگی ثبت کرد/کاهش دمای هوا


مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: «کنگان» شهرستان سربیشه با 14 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.

- بیرجند- مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: کنگان شهرستان سربیشه با 14 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.

علیرضا خندان رو در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کنگان شهرستان سربیشه با 14 میلی متر بارندگی بیشترین میزان بارش ها طی 24 ساعت گذشته در خراسان جنوبی را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه روستای درمیان هفت میلی متر بارندگی داشته است، بیان کرد: گزیک و دستگرد شهرستان درمیان چهار میلی متر، آویز، قهستان و اسدیه سه میلی متر، کریمو، ایستگاه فرودگاه بیرجند، فردوس و اسلامیه یک میلی متر بارندگی را ثبت کرده است.

خندان رو با اشاره به اینکه امروز در شرق و شمال شرق خراسان جنوبی احتمال بارش های پراکنده پیش بینی می شود، گفت: از امشب تا صبح فردا کاهش دما را در استان خواهیم داشت که این کاهش سه تا چهار درجه ای دمای هوا صبح فردا محسوس خواهد بود.

وی با بیان اینکه از ظهر دوشنبه دمای هوا افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: برای بعد از ظهر سه شنبه تا صبح چهارشنبه هم افزایش وزش باد و گرد و خاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کنگان» سربیشه 14 میلیمتر بارندگی ثبت کرد/کاهش دمای هوا

«کنگان» سربیشه 14 میلیمتر بارندگی ثبت کرد/کاهش دمای هوا