مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:502023-02-05سياسي

قالیباف: مدیران اجرایی در حال رفع مشکلات مردم زلزله زده خوی هستند


مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردم زلزله زده خوی هستند که از کمیسیون عمران می خواهم بر این موضوع نظارت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه 16 بهمن ) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: به روح پرفتوح امام راحل (ره) که رهبر و مرشد حرکت تاریخی ملت ایران در راه کسب استقلال آزادی و برپایی جمهوری اسلامی بودند، درود می فرستم.

ان شاءالله امروز به همراه نمایندگان محترم برای تجدید میثاق با بار برای تجدید میثاق به مرقد مطهر حضرت امام مشرف می شویم و نکاتی را در آنجا ذکر خواهم کرد.

وی با تبریک سالروز میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام اظهار کرد: لازم می دانم میلاد با برکت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر را به همه شیعیان اهل بیت و پدران ایران عزیزمان تبریک گویم و امیدوارم همه ما از پیروان راستین این صراط مستقیم باشیم.

قالیباف با اشاره به زلزله خوی نیز گفت: این روزها مردم عزیزمان در شهرستان خوی در سرمای شدید دچار خسارت های ناشی از زلزله شده اند.

مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل آن ها هستند که امیدوارم این تلاش ها با سرعت بیشتری انجام گیرد و از کمیسیون عمران می خواهم بر روند خدمات رسانی به مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مدیران اجرایی در حال رفع مشکلات مردم زلزله زده خوی هستند

قالیباف: مدیران اجرایی در حال رفع مشکلات مردم زلزله زده خوی هستند