مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:402023-02-05اقتصادي

2 پروژه پزشکی قانونی کرمانشاه افتتاح می شود


مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از افتتاح دو پروژه عمرانی در ایام دهه فجر با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان خبر داد.

- دکتر سلیم خانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آماده سازی چهار پروژه برای افتتاح دردهه فجر امسال گفت: متاسفانه به دلیل بارندگی های اخیر مقداری جزیی از کار دو پروژه باقی ماند که افتتاح آنها به اسفندماه موکول شد.

وی افزود: در دهه فجر امسال دو پروژه فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی شهرستان سرپل ذهاب و آمفی تئاتر پزشکی قانونی کرمانشاه با صرف اعتبار بیش از 10 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: همچنین افتتاح پروژه فاز دوم ساختمان پزشکی قانونی شهرستان جوانرود و پروژه ساختمان پزشکی قانونی شهرستان صحنه نیز در اسفندماه صورت می گیرد.

خانی خاطرنشان کرد: برای پروژه پزشکی قانونی شهرستان جوانرود بیش از پنج میلیارد تومان اعتبار صرف شده و اعتبارات ساختمان پزشکی قانونی صحنه از محل اعتبارات ملی سازمان پزشکی قانونی تامین شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: زیربنای هر یک از ساختمانهای پزشکی قانونی در دو شهرستان سرپل ذهاب و جوانرود 700 متر مربع است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمامی شهرستانهای استان دارای مرکز پزشکی قانونی هستند گفت: تنها در شهرستان ثلاث پزشکی قانونی نداریم که به دلیل پایین بودن حجم مراجعات است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 پروژه پزشکی قانونی کرمانشاه افتتاح می شود

2 پروژه پزشکی قانونی کرمانشاه افتتاح می شود