مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:052023-02-05سياسي

92 درصد مصوبات پارلمان شهری گرگان در کمیته تطبیق تأیید شده است


92 درصد از مجموع 102 مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در پارلمان شهری در کمیته تطبیق فرمانداری شهرستان گرگان تایید شده است.

- ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون 40 جلسه رسمی و علنی با حضور اکثریت اعضا، شهردار، مدیران شهرداری و شهروندان در صحن شور را برگزار شد که ماحصل این جلسات 102 مصوبه بوده است.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: با تعامل مناسب با فرمانداری و نماینده مرجع قضایی در کمیته تطبیق مصوبات در فرمانداری گرگان شاهد تحصیل تاییدیه 92 درصدی مصوبات پارلمان شهری گرگان هستیم که بیان گر همگرایی مؤثر بین نهادهای دخیل در توسعه شهر است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال و با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر تاکنون شاهد تبدیل وضعیت 151 نفر از جامعه ایثارگران، حل مشکل پیمانکاران و پرداخت مطالبات آنها، تعیین تکلیف زمین های بلاتکلیف جاده هزارپیچ و بهره برداری سی ان جی سعدآباد بودیم.

گرزین افزود: علاوه بر ساماندهی دست فروشان و جذب سرمایه گذار برای ناهارخوران به مناسب ایام الله دهه فجر 14 پروژه در مجموعه مدیریت شهری گرگان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: اقلام مرتبط با سورتمه در شهربازی مدرن هزارپیچ که در گمرک بندرعباس در مدت زمان طولانی مانده بود تحویل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد مصوبات پارلمان شهری گرگان در کمیته تطبیق تأیید شده است

92 درصد مصوبات پارلمان شهری گرگان در کمیته تطبیق تأیید شده است