مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-05اقتصادي

در سالهای پس از انقلاب تحولات بزرگی در قصرشیرین رخ داده است


فرماندار قصرشیرین از افتتاح 1500 میلیارد ریال طرح اقتصادی در قصرشیرین همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در سالهای پس از انقلاب تحولات اقتصادی و توسعه ای بزرگی در قصرشیرین رخ داده است.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار قصرشیرین از افتتاح 1500 میلیارد ریال طرح اقتصادی در قصرشیرین همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: در سالهای پس از انقلاب تحولات اقتصادی و توسعه ای بزرگی در قصرشیرین رخ داده است.

محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، گفت در ایام دهه مبارک فجر سه پروژه اقتصادی مهم در شهرستان قصرشیرین افتتاح خواهد شد که مجموع سرمایه گذاری آن ها به بیش از 1500 میلیارد ریال می رسد.

وی از افتتاح اولین پروژه تولید آجر سفال غرب کشور با ظرفیت 245 هزار تن در قصرشیرین خبر داد که سرمایه گذاری آن 600 میلیارد ریال بوده و برای 50 نفر اشتغالزایی مستقیم دارد.

فرماندار قصرشیرین یکی دیگر ار طرح های اقتصادی که قرار است با سرمایه گذاری مشترک ایران و عراق در این شهرستان به بهره برداری برسد را افتتاح مخزن سوخت 2800 تنی نفت کوره با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال و اشتغالزایی 47 نفر علام کرد و ادامه داد: پروژه دیگر افتتاح سردخانه و واحد بسته بندی با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر با ظرفیت 900 تن در بخش سردخانه و 1500 تن در بخش بسته بندی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سالهای پس از انقلاب تحولات بزرگی در قصرشیرین رخ داده است

در سالهای پس از انقلاب تحولات بزرگی در قصرشیرین رخ داده است