مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 04:102023-02-05سياسي

پیگیری بهزیستی برای راه اندازی «صندوق ضمانت» وام مددجویان


رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از پیگیری راه اندازی صندوق ضمانت جهت تسهیلگری ضمانتِ وام مددجویان خبر داد.

  - پیگیری بهزیستی برای راه اندازی صندوق ضمانت وام مددجویان رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور از پیگیری راه اندازی صندوق ضمانت جهت تسهیلگری ضمانتِ وام مددجویان خبر داد.

  سید محمد حسن صافی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص شرایط دریافت وام از سازمان بهزیستی، دارا بودن ضمانت مددجویان تحت پوشش را از شروط دریافت وام دانست و اظهار کرد: بحث ضمانت برای دریافت وام موضوع اصلی است.

البته برای اولین بار در این دولت شیوه نامه ای درخصوص تسهیل ضمانت نوشته شده است، به طوریکه طبق بخشنامه بانک مرکزی شرایط دریافت وام برای مددجویان تا 150 میلیون تومان دارا بودن یک ضامن است، اما متاسفانه بانک ها نسبت به این موضوع متفاوت و متناسب با شرایط خود به صورت سلیقه ای عمل می کنند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی به دنبال ایجاد صندوق ضمانت است، گفت: بهزیستی به دو طریق به دنبال استفاده از این قانون است که در صورت کسب اعتبارات لازم از سازمان برنامه با کارسازی اعتبارات مذکور در یکی از صندوق های ضمانت موجود در سطح کشور برای این موضوع اقدام خواهد کرد یا می توان صندوق جدید دیگری در سازمان راه اندازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری بهزیستی برای راه اندازی «صندوق ضمانت» وام مددجویان

پیگیری بهزیستی برای راه اندازی «صندوق ضمانت» وام مددجویان