مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 00:552023-02-04فرهنگي

برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر در خرم آباد اعلام شد


معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر در لرستان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید غلامرضا نعمت پور با تبریک میلاد با سعادت اولین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع) افزود: فیلم های جشنواره فجر از دوشنبه 17 بهمن تا دوشنبه 24 بهمن در سانس های ساعت 16، 18:30 و 20:30 برای دوستداران هنر هفتم به نمایش در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در سینما استقلال خرم آباد روز دوشنبه سانس اول ساعت 16 به دلیل تقارن با وفات حضرت زینب (س) اکران فیلم نخواهد بود گفت: در سانس دوم فیلم آه سرد به کارگردانی ناهید عزیزی و در سانس 20:30 عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم دوست اکران می شود.

  نعمت پور گفت: در روز دوم هفت بهار نارنج به کارگردانی فرشاد گل سفیدی، هوک به کارگردانی حسین ریگی، کت چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی به ترتیب در سانس های اول تا سوم به نمایش در می آید.

  وی افزود: فیلم سرهنگ ثریا به کارگردانی لیلی عاج در روز سوم چهارشنبه 19 بهمن به ترتیب در سانس های اول و سوم و در سانس دوم پرونده باز است به کارگردانی کیومرث پوراحمد اکران می شود.

نعمت پور گفت: دوستداران هنر سینما می توانند در روز پنجشنبه بیستم بهمن در سانس اول و سوم به تماشای فیلم یادگار جنوب به کارگردانی پدرام پورامیری/حسن دوماری و در سانس دوم به تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر در خرم آباد اعلام شد

برنامه اکران فیلم های جشنواره فجر در خرم آباد اعلام شد